Eveniment trecut

DIGITALIZAREA - TREND sau TSUNAMI in marketing si vanzari ?

  • Share

08 Nov 2016

Radisson Blu , Calea Victoriei 63, Sector 1, Bucuresti

Andreea Marin/ Silvia Codrea 021.317.03.90

Prezentare generala

Digitalizarea patrunde permanent in viata noastra privata dar si in cea profesionala. Adoptia noilor tehnologii, instrumente si aplicatii este puternic disruptiva, cu impact imediat in activitatea tuturor companiilor.

Impactul, in general benefic, este devastator in anumite activitati sau chiar industrii care fie nu se adapteaza la timp, fie ignora ritmul accentuat al transformarii.

DIGITALIZAREA – Trend sau tsunami in marketing si vanzari? isi propune sa provoace o dezbatere si sa aduca raspunsuri  privind impactul procesului de digitalizare pentru doua dintre cele mai importante activitati ale companiilor, foarte strans legate intre ele – VANZARILE si MARKETINGUL.

De ce sa participi?

Descoperi

  • Alternative de comunicare pentru un nou model de relatie cu clientul
  • Fuziunea dintre online si offline
  • Care sunt aplicatiile care ajuta la cresterea vanzarilor?
  • Tendinte si strategii inovatoare in Marketingul Digital

Format interactiv

  • Workshopuri aplicate
  • Networking
  • Intalniri 1-la-1 cu speakerii conferintei
  • Oportunitati de afaceri cu lideri digitali 

Cine sunt vorbitorii?

  • CEO, CMO, Directori de Marketing si Directori de Vanzari
  • Specialisti din zona vanzarilor digitale, content marketing si social commerce
  • Furnizori de solutii digitale pentru cresterea vazarilor si eficientizarea marketingului

Speakeri

ELENA BADEA

Managing Partner @Valoria Business Solutions

Elena este pasionata de NLP (programare neuro-lingvistica), de psihologia vanzarii si de psihologia leadershipului. A condus timp de 15 ani departamentul de Marketing si Business Development al unei  importante companii din Big Four. Este absolventa a Universi

...Citeste mai mult
Sesiunea 1. MARKETING si BRANDING

LAURENTIU DUMITRESCU

Managing Partner @Digital Star

Laurentiu Dumitrescu lucreaza in comunicarea digitala de aproape 15 ani.  Digital Star a fost desemnta Agentia Anului la Internetics 2014 si este cea mai premiata agentie la IAB Mixx Awards. Agentia pe care o conduce este una dintre cele mai premiate agentii digitale din Rom

...Citeste mai mult
Sesiunea 1. MARKETING si BRANDING

ELENA IORDACHE

International Sales Executive @Teads

Elena are un background in vanzari si marketing in industria de tehnologie, iar in 2013 s-a alaturat echipei Brainient (acum Teads Studio).
Din pozitia de international sales gestioneaza relatia cu clientii internationali ai companiei - agentii si grupuri media precum si p

...Citeste mai mult
Sesiunea 1. MARKETING si BRANDING

DEMIS GHINDEANU

Co-founder @Marks

Format in socio-psihologie si marketing, participa ca brand manager in procesul de re-branding TVR si devine partener Trout & Partners din Bucuresti si Chisinau. Consultant si strateg, participa la procesul de poz

...Citeste mai mult
Sesiunea 1. MARKETING si BRANDING

IULIA LAZEA

Managing Consultant @Horváth & Partners Management Consulting

Iulia Lazea are o vasta experienta locala si internationala in domeniul de consultanta in management in cadrul companiei Horvath & Partners, timp in care a dezvoltat si implementat concepte eficiente, adaptate nevoilor specifice ale companiilor in aria de

...Citeste mai mult
Sesiunea 2. BUSINESS DEVELOPMENT si VANZARI

ALEXANDRU URSU

Regional Sales Manager @Salesforce

Sesiunea 2. BUSINESS DEVELOPMENT si VANZARI

DUMITRU ION

CEO @Kompass Romania

Sesiunea 2. BUSINESS DEVELOPMENT si VANZARI

MIHAI STANESCU

Executive Coach @RoCoach

Mihai Stanescu este psiholog si antropolog, activand drept coach si consultant din anul 2000. Din 2003 este fondatorul firmei RoCoach, in cadrul careia ofera servicii de coaching si mentoring oamenilor de afaceri si managerilor din organizatiile autohtone si internationale.<

...Citeste mai mult
Sesiunea 2. BUSINESS DEVELOPMENT si VANZARI

Moderator

ELENA BADEA

Elena este pasionata de NLP (programare neuro-lingvistica), de psihologia vanzarii si de psihologia leadershipului. A condus timp de 15 ani departamentul de Marketing si Business Development al unei  importante companii din Big Four. Este absolventa a Universi

...Citeste mai mult

Agenda

09:00 AM - 09:30 AM

Registration & Welcome Coffee

09:30 AM - 11:15 AM

Sesiunea 1. MARKETING si BRANDING

Clientul traditional se transforma in clientul “DIGITAL", permanent conectat si avand la dispozitie informatii complete, usor de accesat.

Aceasta evolutie determina schimbari importante in Marketing si Branding, iata de ce conferinta va aduce in prim-plan:

  • Tendinte si strategii inovatoare in Marketingul Digital
  • Alternative de comunicare pentru un nou model de relatie cu clientul
  • Advocacy marketing si modalitati de implicare a clientilor in consolidarea imaginii de brand
  • Content marketing sau authentic marketing ca instrumente de fidelizare
  • Cum construim si mentinem controlul brandului in zona social-media
  • Analytics – Cine sunt clientii? Cum cauta? Cum cumpara?

11:15 AM - 11:45 AM

Coffee Break

11:45 AM - 01:00 PM

Sesiunea 2. BUSINESS DEVELOPMENT si VANZARI

Diversificarea si digitalizarea canalelor de comunicare si interactiune cu clientul, transforma permanent si definitiv procesul de vanzare.

Astfel, la conferinta vor fi abordate subiecte relevante, precum:

  • Calea catre noul client – Care sunt tendintele inovative?
  • Digital, Data, Fidelizare – Cum actioneaza acesti vectori ai transformarii?
  • Fuziunea dintre online si offline – Ce este nou in omnichanel?
  • De la "big data" la "smart data“ – Care sunt aplicatiile care ajuta la cresterea vanzarilor?
  • Lead generation – Care este mixul eficient dintre canalele clasice si digital?
  • Studiu de caz - Un ecosistem digital, MyGeorge.

01:00 PM - 01:45 PM

Lunch & Networking

01:45 PM - 03:15 PM

Workshop - SCRIERE PERSUASIVA CU TEHNICI DE NLP

Pentru informatii detaliate despre program, downloadeaza pdf-ul.

Parteneri

Parteneri

Parteneri Media

Media