Eveniment trecut

Business (r)Evolution - Bucuresti

  • Share

11 May 2017

Crowne Plaza Bucharest , Bulevardul Poligrafiei 1, Sector 1, Bucuresti

Diana Babei / Madalina Popescu, 021.317.03.90

Prezentare generala

Pentru ca ne dorim ca un numar cat mai mare de antreprenori si manageri sa aiba acces la informatii corecte pentru o dezvoltare sanatoasa a mediului de business romanesc, revenim in cel de al 7-lea an consecutiv cu seria de conferinte ce aduce in atentie solutiile cele mai potrivite pentru afacerile locale, anul acesta sub titlul "Business (r)Evolution - Dezvoltare, Digitalizare si Management Performant".

Si in 2017 vom face turul tarii si vom ajunge in 8 orase importante, alaturi de parteneri de elita ce vor impartasi din experienta si know-how-ul care i-a purtat catre succes! 

Vino sa afli care sunt noutatile acestui an in materie de solutii de finantare si de optimizare a costurilor, management performant, solutii software si aplicatii online, branding si dezvoltare personala, dar si alte teme de interes ce se vor regasi pe agenda conferintei.

De ce sa participi?

Descoperi

  • Resurse pentru dezvoltarea afacerii
  • Noutati fiscale, financiare si legislative
  • Cele mai noi solutii IT&C

Format interactiv

  • Workshop
  • Training
  • Intalniri private gratuite
  • Networking

Cine sunt vorbitorii?

  • Consultanti de renume
  • Furnizori de solutii si resurse pentru IMM-uri
  • Traineri

Speakeri

RAZVAN IONESCU

Director Marketing Segment Business @Telekom

ELENA BADEA

Managing Partner @Valoria Business Solutions

Elena este pasionata de NLP (programare neuro-lingvistica), de psihologia vanzarii si de psihologia leadershipului. A condus timp de 15 ani departamentul de Marketing si Business Development al unei  importante companii din Big Four. Este absolventa a Universi

...Citeste mai mult

DUMITRU ION

CEO @Kompass Romania

Moderator

RADU SOVIANI

Radu Soviani are 17 ani de experienta in presa economica - Tele7abc, B1TV, The Money Channel, Realitatea TV, Curierul National, Money Express - mai multe premii ale Asociatiei Profesionistilor de Televiziune si Radio (APTR) pentru cel mai bun jurnalist economic si multe nominaliz

...Citeste mai mult

Agenda

09:00 AM - 09:30 AM

INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR / WELCOME COFFEE

09:30 AM - 11:00 AM

SESIUNEA 1 - Consultanta si solutii pentru management performant

• Consultanta fiscala, taxe, legislatie

• Accesare solutii de finantare (bancare, fonduri europene, alte surse)

• Optimizarea costurilor operationale si logistice

• Management performant si eficienta in afaceri

• Solutii pentru un proces decizional rapid si corect

• Productivitate si cresterea eficientei angajatilor

11:00 AM - 11:30 AM

PAUZA DE CAFEA

11:30 AM - 12:30 PM

SESIUNEA 2 - Impactul digitalizarii si tehnologiei in dezvoltarea afacerii

• Solutii, aplicatii si resurse online pentru management eficient al proceselor si eficientizarea resurselor companiei;

• Solutii software pentru productivitate si managementul deciziilor;

• Resurse si aplicatii online pentru dezvoltare, marketing, vanzari si extindere pe piete externe;

• Impactul digitalizarii si tehnologiei in relatia cu consumatorul

12:30 PM - 01:30 PM

PRANZ & NETWORKING

01:30 PM - 03:00 PM

Workshop - Dezvoltarea personala si a aptitudinilor manageriale

• Brandingul personal

• Tehnici de NLP si dezvoltarea relatiilor personale

• Prezenta executiva. Ce este si cum putem folosi prezenta excutiva in avantajul nostru?

• Comunicare nonverbala in afaceri

• Programe de dezvoltare personala

• Leadership performant

01:30 PM - 03:00 PM

DEZBATERE INTERACTIVA: Cum dezvoltam mediul de afaceri local? Provocari si solutii.

• Evaluarea oportunitatilor pentru mediul de afaceri local

• Atragerea de capital

• Atragerea de resurse umane

• Infrastructura

• Fiscalitate predictibila

• Legislatie si birocratie eficienta

Pentru informatii detaliate despre program, downloadeaza pdf-ul.

Parteneri

Organizator

Partener Principal

Parteneri Media

Inscriere

Participarea este gratuita pentru primele 2 persoane inregistrate din cadrul aceleiasi companii (inscrierea trebuie confirmata de organizator).

Pentru mai mult de 2 participanti per companie, taxa este de 30 EUR + TVA / persoana. In acest caz, plata va fi efectuata pe baza formularului primit de la organizator in urma inregistrarii.

Date despre companie

Persoana de contact

Doresc sa particip la

Cod promotional

Numar participanti

De unde ati auzit de eveniment

Doresc sa adresez o intrebare speakerului